Papan Iklan

Friday, July 10, 2009

Pencemaran Bau

Opis aku bersebelahan dengan kilang plastik.

Setiap hari kami akan menghidu bau getah sekerap.

Aku rasa macam dah keje dalam kebun getah pulak.

5 comments:

nizamsani said...

menarik tu.
bila lagi nak merasa kerja dalam kebun getah.
aku pun tak pernah.hehe.

Pettoo said...

Kat maner ofis ko ye?
Memang busuk ke bau dia..ada bunyi2 bising x?
Nak tau jugak aku..haha.

Kejora Yg Malap said...

nizamsani
~ hohoho..buat sakit hidung adalah..

petto
~ wawa..dah macam kacang lupakan kulit yek..

puding roti said...

eii..nk mkn kt meja selera x?

Kejora Yg Malap said...

puding
~ huhu..jgn risau..pintu tertutup rapat, dlm opis ok tapi bila kuar opis je, kena tahan la bau..huhu