Papan Iklan

Saturday, June 9, 2012

EURO 2012


Aku nak tengok game team Oranje je main. Harap-harap, team-team lain tak terasa hati sangat. Tu pun kalau aku sanggup bersengkang mata tengah-tengah malam. Tapi, rasanya aku nih pesen makhluk yang lebih sayangkan waktu tido. Bila musim bola tiba, otomatik aku teringat ayat dalam novel Sigaraning yang lebih kurang macam ni lah bunyi dia:-


"Bangun tengah malam tengok bola sanggup pulak, tapi nak bangun Tahajud bukan main liat. Buat malu kat Tuhan je,"

Korang tak terasa pedih ulu hati ke dengan sindiran macam gitu yang kena setepek kat diri sendiri?


Hujung-hujung nanti, rasanya aku tengok game final je kot. Hahahaha...

5 comments:

Firol said...

sangat deep tikamannya

cikbedahlaser said...

layan bolo just utk ikut perkembangan semasa.. nk taw menang ke tak.. tgk fb n dengar budak2 kt kedai mamak jerit je la.. ahaha

Fuz said...

orange? ekeke.

ஜ miss klanika ஜ said...

pedih tue memang terasa pedasnye hingga ke peparu

xazuraxabux said...

musim bola dah abis. nasib baik Spain yg menang..hehehe

Fuz ~ ye, saya tau oranje tersingkir awal..T__T