Papan Iklan

Thursday, October 11, 2012

Salam 1Malaysia


Via Twitter

Aku: Kalau orang bagi Salam 1Malaysia, macam mana nak jawab? #SoalanSerius
Dia: Kalau hang malaysian, hang reply je balik...kalau hang bangladesh..try reply 1 bangladesh
Aku: Oh, macam tu ek? kalo tak jawab pun tak pe kan? bukannya dosa pun, kan?
Dia: Ahaha..entah..dosa pahala aku tak tau nak kata la..kalau benda xelok xpayah la jawab..kalu elok..tak salah pun..kan?
Aku: Memang aku buat dek je karang. hahaha..
Dia: Ahahaha..sapa yang bagi salam?
Aku: Pembaca berita kat tv. hahahahahaha!!! =P
Dia: -___________-

P/S: Serius beb. Aku selalu konpius bila orang bagi salam macam tuh. Serba salah aku nak jawab Waalaikumussalam...

7 comments:

alien said...

keh2
Salam 1Malaysia sgt diutamakan di mana2..
aku jawab "Salam.."
(dalam hati..Salam 1,2,3,4,5,6.. 6 lagi.. 1,2,3,4,5,6 lagi..)

hanie said...

aku jwp salam kl salam yg sepatutnye jek..
kl salam 1malaysia tu.. i'm just like.. yeah..wat ever.. hahahaha

dasar pengkhianat negara.. ;p

Fel said...

Saya diam. Itu tanda saya jawab salam 1Malaysia pembaca berita. Kah kah.

ஜ miss klanika ஜ said...

waalaikumussalam . jawab dalam hati kot. tah lerr

Faaein Talip Roy said...

adoi.. macam2. sabau je lah weh..

eh lama dah aku tak singgah.. sihat?

cikbedahlaser said...

hahahahahahahahaahaha
demmmmmm

cikbedahlaser said...

ehh tp bagus gak...kurang dosa ktorg... sbb klu die bagi salam pon bukan jawab pon slalu....
ahahaha elok la die bg salam 1 malaysia..tak jawab tak dosa