Papan Iklan

Tuesday, April 9, 2013

Masalah


Ya. Aku mengaku bahawa aku ada masalah dengan manusia yang berperangai macam gini:-

1) Tak reti nak buang sampah ke tempat yang sepatutnya (tong sampah/plastik sampah)
2) Tak reti nak bagi signal
3) Tak reti nak sabor, beratur dan potong queue
4) Tak reti nak ucap terima kasih dan senyum

Sebab aku memang tak reti nak berperangai macam gitu. Dan aku rasa macam nak bagi hadiah 'jari tengah' aku pada manusia spesis ini tanda menghargai sikap mereka.

4 comments:

Fuz said...

teruskan bersabar.

puding roti said...

br alami td di jalan raya tapi pancung secara tiba2 dpn keta kita utk masuk simpang. terkejut acik sbb dekat sgt. trs rs nk jadi samseng secara tiba-tiba hnf hnf hnf dan syukurlah saya tak hon hon. baiknya sy pg ni

Felly Sophia said...

Nombor 4 tu saya selalu kena. Dah lali.

Btw, link blog sudah ditukar.

ahjula said...

fuzz ~ baiklah..

puding roti ~ kekekeke..ada maki-maki tak?

felly ~ hahaha..