Papan Iklan

Tuesday, May 17, 2011

Hidup Dan Drama


Hidup aku. Tak seindah drama Korea. Yang selalunya happy ending. Tak sekejam sinetron Indonesia. Yang selalunya banyak hati busuk. Dan tak la tragis macam cerita Hindustan. Yang banyak mengalirkan air mata. Semuanya tidak. Yang pastinya. Tak macam drama Melayu sangat. Cliche dan agak stereotyped. Ok. Bosan. Sebab boleh agak ending yang macam mana. Aku nak lari dari kebiasaan.

Dan sekarang. Aku cuba hidup macam drama Jepun. Tak pun omputih. Unexpected. Unsolved. Tergantung. Misteri. Barulah mencabar. Yang penting. Enjoy!! Yeaahhh!!

6 comments:

citahrudin said...

espek di anespekted ke menda ni?

nasyrun nasyrun said...

kesimpulannya lu sendiri yg kena jadi pengarah hehe

nasyrun nasyrun said...

dugaan je semua tu koq.even blaja kat skolah pun ada ujian bulanan, periksa akhir tahun, srp mce bagai (yang bagi aku tah apa2 haha), ni kan pula hidup

nil said...

seronok. cuma msyrkt y x biasa, n suka pndg serong.

hani said...

told ya..life is cliche.

hahahaha!


sabar beb. tak lame jek lagiiiii... :P

KoQ said...

citah ~ lebih kurang mcm tuh lah..

nasyrun ~ peh..tenkiu bro...

nil ~ kan? kadang2 bila buat benda lain skit mulalah org lain tgk pelik..haih

kak cho ~ ye..gua tgh sabor nih..hehe