Papan Iklan

Tuesday, March 20, 2012

Amazing Race: Merentasi Selat Melaka

1. Toko buku kecil
2. Jam Gadang
3. Toko ole-ole
4. Gerai tepi jalan
5.Menginap di Hotel Dahlia

1. Ayam penyet original
2. Di Bukittinggi (wa tak tau nama spesifik tempat nih)
3. Pemandangan dari Bukittinggi ke Pekanbaru
4. Masjid Agung An-Nur
5. Batagor (Tauhu cicah kuah kacang)

1. Kawan-kawan dari Pekanbaru
2. Buku-buku yang diborong (wa dah bangkrap tahap muflis)
3. Kedai yang jual poskad dan buku-buku old skool giler kat Bukittinggi

Wa malas nak taip panjang-panjang.
Blog wa bukan pesen blog travel.
Lu orang tengok je lah mana yang ada.
Satu je wa pesan bila datang sini.
Sila bercakap dengan sopan dan santun.
Tak lupa jugak, hati kena kental.
Hehehehe....

6 comments:

Wadi AR said...

kak koq mohon ajak

KoQ said...

ajak mende? huhuhuhu...

alien said...

aku rindu dgn pemandangan kat bukit tinggi!!

alhariesz said...

Bukit Tinggi Resort pun Tok lum sampai-sampai lagik...sadis

nizamsani said...

nampak seronok.

KoQ said...

alien ~ pemandangan kat sana sangat superb!

tok ~ Hahaha..samalah.. T__T

nizam ~ memang seronok..