Papan Iklan

Thursday, December 27, 2012

Bereh Boh


Hentian R&R Chendor.

"Kite brenti setengoh jang. Buleh la nok makang ke, nok mayang ke," Pok Cik drebar bas merah-hitam.

"Bereh boh!!" Aku.

"Saye bukang boh. Boh ade dumoh nung. Duk tengoh tido. Saya kuli je," Pok Cik drebar bas merah-hitam.

Dan-dan tu aku buat muka seposen.

Tak boleh bawak bergurau langsung la Pok Cik drebar bas merah-hitam ni. Benci.

8 comments:

Hans said...

pakcik bas tak sporting
hahaha

Shukri Mohd Ali said...

sama la drebar bas dalam ukm ni. bila cakap thanks bos, dia cakap saya bukan bos.

eh dialog diorang macam dalam filem p ramlee kan?

nasyrun nasyrun said...

saya bukan tuan, saya jaga

PM said...

Malang esok nok naik bah merah-hitam balik ganung. moh kite pakat ngarung air banjir :)

alhariesz said...

mencik mencik mencik...!

alien said...

deme penat. Hilang tenaga dah nak gurau2 ni.. hehe

Ah Zu La said...

hans ~ tau xpe. huhuhu..

shukri ~ hahaha. tak mesra betul. agaknya dorang ni byk sgt tgk cerita p.ramlee kot. kakakaa..

nasyrun ~ kakakaka..ko mentioned kat sapa nih?

pm ~ balik cuti ke mek? bas merah-hitam boleh je ngarung air. hahaha..

tok ~ amboihh..kakakaka..

alien ~ tak leh gurau pi suraulah. kakakaakka....

asmaiza daud said...

haha...nyenyeh molek saing...
dreba bah hok ane or.. huhu