Papan Iklan

Wednesday, September 1, 2010

Bikin Semangat Raya Gua Hilang

Demam gua bertambah kronik. Gua masih steady. Kerja gua berlambak-lambak. Gua boleh rilek-rilek lagi. Orang lain duk kalut nak balik kampung sebelum raya. Gua pulak boleh main-main nak balik kampung malam raya. Baru rare dan hero. Ye dok?

Tapi, bila sesuatu musibah terjadi pada kesayangan gua. Gua memang tak boleh nak konsenteret. Hati jadi tak tenang. Nak tido pun susah nak lelap. Benda nih memang boleh buat gua jadi serius lain macam. Jiwa memang kacau tahap gaban.

Cermin belakang kesayangan gua retak seribu menanti belah. Maunya hati gua tak runsing tahap dewa?

Eh! Ada sapa-sapa yang baik hati nak kasi advance duit raya kat gua? Gua nak bawak kesayangan gua pergi medical treatment esok. Silap-silap ada yang tak balik kampung beraya nih kang.

Haiihhhh!! (T_T)

14 comments:

citahrudin said...

uihh..lek kawan..lek

agak kalu x dan nk settle raya nanti,
meh le ke sini..

Ju Asu Ra said...

hohohoho..gua nak balik raya!!!!!!

cikbedahlaser said...

uihh sadisss sadissss kena wat cpt ni..klu x dok leh blk kg ni..bahayoooooo.. kena lak folo ktorg blk johol kang..ai x kisah... yu r kot nangis2...

Ju Asu Ra said...

dikdah: hohohhoo...tetap mau blk Tganu..kalo dah xde arah sgt, beraya umah Mak Ngah ler jawabnye..huhuhuhu

h a n i e said...

uit koq...apsal jd mcm tu? ade org baling pasu bunga ke? [serba salah nk gelak]



:P

fndrocka said...

ni sensitif ni...kalau tiba2 ada bunyi mercun meletup kuat...boleh berderai cermin tu..kuikui

frwls said...

mak aih....bahaya nih. beli tiket bas jelah weh

alien said...

sekali org jerit kuat2 "Pooom !!!"
berderai gugur keping2 kaca tu macam salji runtuh kat kutub...
kene korek tabung ayam le jawabnya

nizamsani said...

siannya.banyak juga modal nak tukar ni.

Firol said...

dugaan ramadhan

beautiful_rose said...

eh,macam mana boleh jadi retak sampai macam tu sekali?

Kuwe said...

steady. cermin belakang ja pong. tak effect mana. save air cond sikit.

Robot Baik said...

retak hati seretak cermin kete. hehe.

Ju Asu Ra said...

kuwe: mcm mana gua nak steady? gua gerak sikit dah berkecai? gilerrr!!