Papan Iklan

Monday, September 20, 2010

Sekitar Syawal 1431H


Ada yang berkahwin. Ada yang bertunang. Ada yang merisik dan dirisik. Ada yang berkapel. Ada yang dapat kerja. Ada yang dapat anak. Dan ada yang tambah umur. Tahniah ler untuk korang semua. Aku tumpang gembira.

Aku? Macam biasa je. Tak ada perubahan pun. Hari raya adalah hari untuk melepak sambil menonton drama Jepun diselang-selikan dengan bahan bacaan yang bikin pecah perut dek gelak kaw-kaw sampai guling-guling dan dibekalkan dengan kuih-kuih raya yang enak-enak selain dari berperang dengan cucu-cucu mak aku atau jadi tukang kebun separuh masa.

Open house? Tengah susun jadual nih. Terima kasih pada yang menjemput. Rezeki jangan ditolak. Keh..keh..keh..

P/S: Sibuk tibai dan tapau kuih raya member-member opis. Perangai buruk lantak kembali menerjah..

14 comments:

alien said...

cerita kawin lagi~
lalala

Kuwe said...

dah sampai seru dah ni. konon konon takda perasaan. elehhh.

mcjust.lol said...

hari raya banyak duk tayang cite hantu seram je kat tv! huhh

Shukri Mohd Ali said...

haha. raya dan jodoh tu memang sinonim agaknya! =D

citahrudin said...

btl tu koq...kalu dah suma pakat kawen, sape plk yg nak abeskan lauk kenduri kalu bukan kita ye tak?

idup kenduri!
idup open-house!

Ju Asu Ra said...

alien: orang normal mmg suka citer psl kawin..haha

kuwe: seru gapo weh? haha..

mekjah: tau xpe..baik tido lagi best..

shukri: tu laa...byk sgt kenduri-kendara nak kena pergi..

citah: yezzaaaaa....rezeki jgn ditolak...

Firol said...

masa untuk menyantap!!!

hentakbelipat said...

time2 raye gini nasi pun pandang sipi2..belagak betul dgn nasi kan..haha..bdw,,buku lagej tu aku dah settle khatam!..bende2 mcm gini mmg patut ad kesinambunga lah..kan?

yg_indah said...

ntah2 kan raya tahun depan kau dah berkahwin.mana tau ketentuanNYA kan

frwls said...

jom g beraya segamat rumah firol haha

hamzah ian said...

buncit..

Ju Asu Ra said...

firol: yeaaahh...jom3..

hentak berlipat: haha..tapi aku mmg cari nasi jugak, xleh tahan..tahniah dah khatam Lagej..kesinambungan? tu kena tnya bos..hehe

yg indah: Waallahualam...no komen..

caki: maukah? aku nak ikut..keh3..

hamzah: ehh..mana ada..'taf' lagi nih..haha

Peminat Katie Holmes said...

jaga perut weyh!

Ju Asu Ra said...

peminat katie: hahaha..rezeki jgn ditolak beb!