Papan Iklan

Monday, September 27, 2010

Lelaki-Lelaki Yang Aku Suka

Drama: World Within (Korea)

Nama: Hyun Bin

Nama Watak: Jung Ji Oh

(Hyun Bin & Song Hye Kyo)


Drama: Nadome Contabile (Jepun)

Nama: Tamaki Hiroshi

Nama Watak: Chiaki Shinichi

(Tamaki Hiroshi & Ueno Juri)


Kenapa aku suka lelaki-lelaki ini?
Sebab watak yang dibawa oleh mereka hampir sama.
(Muka pun dah dekat-dekat nak sama jugak).
Ego. Optimis. Genius. Gentleman. Hot-temper.
Dan suka memasak untuk makwe mereka.
Sooooo cute!! (^.^)

22 comments:

citahrudin said...

si hot-temper yg suka memasak?

ada ek?

mcjust.lol said...

mesti sambil membebel sambil memasak nih. hahaha

Ju Asu Ra said...

korang layan dulu citer nih..baru tau..hahahaa..

fatt said...

lama dah aku tak tgk cite jepun..kuria aku tak minat..oh abe takuya *wink*

Ju Asu Ra said...

abe takuya tue doh..keh3...

alien said...

rosyam nor tak berjaya masuk list

Koyuki said...

hahah..rosyam nor..

hi ju :)

Koyuki said...

owh ye..kim slm kat citah :D

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

gila ah suke lelaki yang hot-temper..
dalam cerita boleh ar suker.. cube real life tengok.. huh..


p/s: [ okeh gua cuba berfikiran positif.. ] mungkin ok jugak hot-temper nie.. kalau dia memasak pastu gas habis, boleh ar dia masak guna hot-temper dia kan.. hahaha..

h a n i e said...

lu suka lelaki yg terer masak sb lu tak terer masak kan?




hahahahaha

nizamsani said...

suka nodame juga.

Shukri Mohd Ali said...

peehhhh...chiaki tu...hakhakhak...adakah koq mahu jadi macam nodame??? =P

beautiful_rose said...

dah lama kot aku tak layan citer2 mcm nieh...huhuhuhu

Ju Asu Ra said...

alien: hahaha..rejekkkkk!!!

yuki: hai..lama xnampak..=P..insyallah..

azdman: tabik spring dgn lu punya imaginasi..haha

kak cho: syhhhhhh!! diam2 sudah..hahaha

nizamsani: nodame is kawai..=)

shukri: bab xreti masak tu mmg dah peseng nodame..keh3...

mawarcantik: hehehe....

Peminat Katie Holmes said...

aku suke jugak memasak.
aku tak cute?

Is said...

park ju sung tak minat?

Ju Asu Ra said...

peminat katie: keh3...kalo ko masak utk aku mmg ko cute (buli ko nih)..hahaha

is: err...disbbkan beliau main utk MU, aku rejek dia..haha

alhariesz said...

masak sambil temper bukanlah resepi yang bagus...

hidangan akan mengikut mood si tukang masak...kalu temper, mungkin hasilnya akan terlebih perisa tempe...

sekian, terima selipar.

*teori Chef Da Vinci Code...kot

Ju Asu Ra said...

tok: hahahhahaa.......betol gak teori tuh...tapi tempe tawar je rasanye, kan?

nil said...

chiaki senpai.. boleh bdarah hidung..haha

Ju Asu Ra said...

nil: hehehe..kan3...siap meleleh air liur lagi..(buruk perangai)

Peminat Katie Holmes said...

aku ada buat entry pasal perempuan pulak.haha