Papan Iklan

Monday, October 24, 2011

Apabila Spirit Mengemas Datang Secara Berkobar-Kobar

Hasil yang akan di bawa pulang ke kampung sempena Raya Haji ini atau dengan kata lain stok menyemak yang semakin bertambah.

P/S: Mau mak gua bising lagi sebab ada harapan anai-anai kat rumah buat kenduri kesyukuran untuk kali ke brape ntah dengan buku-buku baru nih. Hahahaha..

9 comments:

nasyrun said...

wah ada under18 la

fatt said...

mestilah...dorg pun nak buat kenduri kesyukuran sempena ko balik dari menjalankan ibadah jalan2 ke korea haritu...hik hik hik...oi nanti ada masa jom melepak! :)

Faaein Talip Roy said...

perghhh.. banyaknya buku.. tak yah bawak balik umah lah.. pos kat eden sket...

Wadi AR said...

lu jgn bwk je. bacanye tak

KoQ said...

poknik ~ haruslah, dah beribu kali cucu mak gua suh gua bwk blk kg komik tuh, gua je yg malas. hahaha..

fatt ~ hahaha, kenduri benda lain gua xkisah, kalo buku gua jadi mangsa mana gua xhangin..buleh, tggu free2 lah weh..

faaein ~ haha..mana boleh. kesayangan semua tuh..

wadi ~ eh, gua dah abih baca dah..

Shukri Mohd Ali said...

novel grafik 'begitu indah' ada tak?keluaran gempakstarz jugak. puas cari dari dulu sampai sekarang...tak jumpa2 =___="

yg_indah said...

murah rezeki anai-anai tu.

KoQ said...

shukri ~ xde novel tu, kisah mende? sapa tulis? bestkah?

yg indah ~ kehkehkeh...alhamdulillah

nizamsani said...

buku-buku tu lepas kemas sila hantar ke tanjong malim ye.