Papan Iklan

Monday, January 2, 2012

Back To Skool


Best jadi budak sekolah nih. Hidup hanya dikelilingi dengan baju seragam, kerja sekolah, sukan, ujian, peperiksaan, cikgu-cikgu dan jugak kawan-kawan. Bila sekolah nak buka balik, macam-macam ragam boleh tengok. Mulalah rasa nak demam. Sakit mata. Sakit perut. Tu adalah antara karenah cucu-cucu mak gua. Hahahaha...

Testing-testing. Semua bau kedai lagi. Gua jadi kamerameng je.


Tahniah untuk cucu mak gua nombor 2.
Sekarang ni dia tengah pening nak ambil aliran mana.


Ah. Kalau masa boleh di undur. Gua nak jadi budak sekolah balik.
Tak payah fikir masalah dunia yang tengah melanda sekarang ni.

4 comments:

Wadi AR said...

otai budak tu

Azizah Alwi said...

Rindu nak kembali ke zaman sekolah! Congrates untuk dia.Lihai kot. =)

ORLANDO AHMAD said...

gua kalo boleh tak mo balik ke zaman sekolah, susah weyh..

antara blajar kat U ngan skolah, susah lagi kat skolah hahahha

jedi said...

kalo leh rewind....nak je aku wat balik SPM dan terbang ke Jerman...

Tapi mmg x boleh kan?? hahhaaha