Papan Iklan

Saturday, January 7, 2012

Perkara-Perkara Yang Boleh Bikin Gua Naik Hangin

Ini je yang tinggal. Yang lain-lain tak tau la ke mana ghaibnya.

1) Dah pinjam tak reti nak kasi balik
2) Dah pinjam tak reti nak simpan balik
3) Dah pinjam lepas tu buat harta sendiri
4) Dah pinjam lepas tu lesap entah ke mana
5) Kena kenduri dek anai-anai (yang ini gua pasrah)

6 comments:

Azizah Alwi said...

banyaknya koleksi. :)

fatt said...

pasni sapa nak pinjam ko kena tulis dalam buku 555. cukup tempoh tak pulang bleh karate batang tengkuk

cikbedahlaser said...

dulu an.. kalang byk buku dragon ball.. ude g jamban..amik satu...lepas u uk..tgal kat luar (sbb jamban kt luar umah..) pastu nk g lg..amik lagi... kdg2 selamat.. kdg2 innalillah...
last2 susut dah dragon ball kkak lang...
pastu wat umah cam library free... kawan2 mai pinjam.. tulis dlm buku nota.. tp lepas tu buku nota tah mana pegi.. dh lupe ape die pinjam... tu yg mkin susut tu.. hahahahahahha adoii la..

nasyrun said...

banyak betul zint. zint walaupun jalan ceritanya lebih kurang saja, lukisan dia cantik haha

gempak aku paling suka baba chuah, octopus (komik surreal dgn watak utamanya abg berkepala botak yg hanya pakai spender), totoro (detektif hantu) dan puyuh (alam angker).

diorang ni antara kartunis terawal gempak dan pada waktu kartunis2nya tidak terlalu 'koya jepun' mahu melukis mengikut stroke manga

Shukri Mohd Ali said...

best wooo.

jedi said...

Aku nye kes lagi haru....Satu komik aku ilang dari 50 buah...yang balance tu semua aku bakar...hangin punye pasal...