Papan Iklan

Monday, January 23, 2012

Beberapa Minggu Yang Lalu


1. Al-Fatihah kepada ibu saudara tersayang ke atas pemergian beliau ke rahmatullah pada 11.01.2012 yang lalu.

2. Bekerja di tempat baru bikin gua usha kereta-kereta mewah dan mahal setiap hari (dan jugak pakwe-pakwe hensem. Ehem-ehem!!).

3. Kembali belajar menguasai bahasa Terengganu dengan betul. Budak-budak ni cakap gua bukan orang Terengganu tulen. Ciss!!

4. Umur semakin meningkat. Tapi apedahal dengan umur? Itukan hanya angka. Yang penting hidup dengan gembira dan jauhi dosa.

5. Duit bukan jaminan kebahagian yang hakiki. Duit banyak tapi hutang pun banyak apa kes? Bikin hati tak tenang je.

6. First time dapat hadiah limau sekotak dari tokey besar. Murah rezeki betul. Harap-harap beliau hulur angpow la pulak. Hehehe!!.

7. Gua bahagia dengan hidup gua sekarang. Alhamdulillah.

6 comments:

makwe joni said...

yahhh..lu hepi, gua gembira kawan


paling gembira bab 2 tu...kah kah kah

beautiful_rose said...

tempat baru...
semoga di rahmati hidup selalu...

yg_indah said...

lg bersyukur, lg hepi.

nil said...

alhamdulillah hidup bahagia..

Fuz said...

gua tumpang gembira :P

fatt said...

aku setuju, keje apa pun takpe janji halal & kita enjoy

nti kalau aku nak angkat sebijik keta mewah aku halo halo ko lah ye