Papan Iklan

Wednesday, July 14, 2010

Musykil


Sekarang.

Butang seluar jeans dah makin susah dan payah nak kancing.

Aku syak.

Samada seluar tersebut makin mengecil dan mengecut?

Atau

Paha dan perut aku yang makin mengembang?


*** Kena jogging laju-laju lepas nih (T_T)

17 comments:

citahrudin said...

eh..suar tu yg bersalah...lu x salah sama sekali..

**contoh komen bodek***

citahrudin said...

jom join gua tgk pakwe training bola kt stadium

ish...maksud gua, jom join gua jogging kt stadium

nizamsani said...

anak kecil memang cepat membesar.

alhariesz said...

kalo ko join citah tengok pakwe kat stadium kompem tak mengecut...

baik ko tolong aku kejor deadline...lagi lancar proses pengecutan...

ngahahahahahahaa :D

Pett Suhaimi said...

Ko dah meningkat dewasa skg..syukur.

Ju Asu Ra said...

koq: ceiitt..ada sotong disebalik mee..

nizam: ayarkk..aku masih kecik jugak

hariesz: tolong ko kejor deadline buleh bikin jantung dan paru-paru aku turut kecut..

pett: ehh..aku masih dibawah umo..

frwls said...

jom main futsal kat ampang.

Jimi & Dia said...

kemungkinan besar dua-dua sekali nih..

Mieza vs Rory said...

suar tuh yg makin mengecut..hoho

afendi ariff said...

suar murah mmg cam tu...
heh!

afendi ariff said...
This comment has been removed by the author.
Shukri Mohd Ali said...

seluar tu tak bertambah tumbesaran...tak bagi dia minum susu? =D

mirachantek said...

masalah sama ngn aku.
ahhh seluar tu yang mengecil!

Ju Asu Ra said...

caki: ampang? jauhnye..apsal x kat klang?

jimi: boleh jadi jugak..

mieza: kan?..kan?..kan?

afendi: xmampu beli suar mahal..

shukri: huhu..kena bagi minum susu ke?

mira: ye..aku setuju..memang salah suar tu..huhu..

yg_indah said...

aku pun rasa seluar sekarang makin mengecil la.mgkin sbb selalu basuh kot.hahahha

Ju Asu Ra said...

yg indah: aku pun syak mcm tu jugaklah..

mimizuzuhaha said...

Bila umur smkin naik,saiz pakaian akan smkin menurun.