Papan Iklan

Thursday, July 29, 2010

Tetamu Tak Di Undang

Ada seekor anak biawak tersesat berumahtangga kat dalam lubang jamban tandas pompuan kat opis.

Jenuh kakak cleaner siram air panas, air klorox dan air sabun banyak-banyak kasi menatang tu mampus. Tapi masih lagi gagal.

Situasi kritikal nih betul-betul buat aku hilang feel nak 'membuang sisa-sisa pepejal' dengan aman.

Nasib baik ada jamban duduk kat sebelah. Kalau tak, naya. Heh!

12 comments:

Firol said...

itu sumber makanannya hehehhe 'buang' lahaa

alien said...

flush pun masih selamat ke
ish2

Ju Asu Ra said...

firol: keh2...aku syak biawak tu masuk ikut salur paip sisa pepejal tuh..hehe

alien: yup..dia main cak-cak ngan kitorang..haih!

frwls said...

campak je mercun bola. bakar ke toilet tu. alamak macam crowszero sangat aku ni

beautiful_rose said...

haiiyoo kepelikkan pulak ada biawak dlm toilet.

Koyuki said...

bahaya biawak ni...

puding roti said...

ms rmh kg dulu, biawak masuk lam umah jiran. kelam kabut biawak berenang atas tikar getah kt dapur sbb licin kan tikar tu

mirachantek said...

err... ko amek la ape2 pun. conkil biawak tu kasik keluar

Shukri Mohd Ali said...

kat kampung benda tu selalu lalang kat ruang tamu. kadang2 dia singgah tengok saya menulis sajak dalam bilik. kiranya kat rumah dia dah jadi tetamu undangan bebas. haiya...

afendi ariff said...

heh!ko keje dlm zoo ke ape?

burungmurai said...

tis is madness..
nak membuang tp ade gangguan....
hahahaha...
nsb baik ade alternatif...
klu x...............

fndrocka said...

Kau berak je kat biawak tu...2 saat je terus beliau arwah