Papan Iklan

Friday, November 26, 2010

Hadapi Dengan Senyuman

Senyum adalah penawar ketika duka lara.

Bila jiwa kacau tahap meroyan. Usah di pedulikan sangat. Senyum je lah yang boleh bikin rasa tenang sedikit.

Kerja banyak sampai tak cukup tangan. Kasi rilek-rilek dulu. Buat kerja sambil senyum. InsyaAllah boleh beres dengan cepat.

Kena marah dengan boss. Tarik nafas slow-slow. Lepas tu buat-buat senyum dengan ikhlas. Memang afdhal nih.

Gaji tak masuk-masuk. Ok. Bab nih memang tak boleh nak senyum langsung. Sensitif. T__T.

6 comments:

fatt said...

senyum dalam derita...huhu~

citahrudin said...

part gaji ni mmg sensitip..gua tak dpt nk cakap lebih

Firol said...

hai kena time road tax keter mati....

frwls said...

hurmmmm memang menguji

Hanggokan said...

alamak!
senyum aje lah kerana ia adalah sedekah. nk sedekah duit, gaji takde ye dok?

Ju Asu Ra said...

heheheheehe.....time hujung2 bulan memang mcm nih gayanye..