Papan Iklan

Monday, February 28, 2011

Kuasa Magik Batu Lesung


Lu orang ingat 'batu lesung' letak kat dapur je? No! No! No! Zaman sekarang 'batu lesung' dah reti duduk depan komputer dan main blog. Tak caya sudah.

Cakap banyak pun tak guna. Nak tahu lebih lanjut, lu orang beli je lah Mortar & Pestle nih.

Harga: RM17.00 je (termasuk pos biasa, kalau nak pos ekspress sila tambah RM3.50, nak beli by hand pun boleh kalau lu orang sanggup nak datang jumpa gua kat Klang nih. Hehehehe)

Senang cerita, lu orang email je gua --> mangkukplastik10@yahoo.com

Sapa cepat dia dapat. Sapa lambat memang tak dapat. Edisi terhad beb!

2 comments:

beautiful_rose said...

erk..jap2 aku kurang faham ler.

Ju Asu Ra said...

hehe..promote buku blook..