Papan Iklan

Thursday, March 3, 2011

Kata Kau VS Kata Aku

Kata Kau: "Bila nak kawen? Kau kan dah tua?"
Kata Aku: "Rilek la. Belum ada rezeki lagi,"
(Kang bila aku suruh cari calon mulalah nak elak-elak. Hempuk kang!)

Kata Kau: "Tak nak cari keje lain ke? Best sangat ke keje kat situ?"
Kata Aku: "Rilek la. Belum ada rezeki lagi,"
(Kau ingat senang ke nak cari keje lain?)

Kata Kau: "Kau nih bila nak besar? Kecik macam tu jugak"
Kata Aku: "Rilek la. Kecik la comel,"
(Eleh! Macam la kau tu besar sangat)

Kata Kau: "Laju giler kau bawak kete,"
Kata Aku: "Rilek la. 60km je pun,"
(Suka hati aku lah kete aku)

Kata Kau: "Aku amik berat je nih,"
Kata Aku: "Ada aku kisah?"
(Hahahaha...)


P/S: Hidup dengan 'kata kau' sampai kiamat pun tak tenteram. Baik buat 'donno' je.


7 comments:

fatt said...

ko jawab gini..."ada aku kesah!!" mesti dia terkesima..

h a n i e said...

xpun..ko jawap "peduli apa aku"..amecam..ade bran? hahaha

Ju Asu Ra said...

hahaha..kan aku dah jawab kat bawah tuh..lantok ler..

citahrudin said...

jawab pakai sedas pelempang lagi sng

Hanggokan said...

biasanya cop rasmi berjaya memberikan jawapan yang tak dapat disangkal.

ko cuba lah bagi cop tapak kaki sepam.

alhariesz said...

kata aku: "Aku tak kisah pun berat aku bape...yg ko sibuk2 timbang tu buat hape...?"

Faaein Himura said...

hahaha... siapa tu? sesungguhnya dia sangat amik berat kat ko.. hahaha...