Papan Iklan

Wednesday, April 20, 2011

Cinta Tak Semestinya Bersatu


Ini kisah benar. Gua tak tipu. Memang gua sayang giler kat 'dia'. Nasib baik gua tak giler je. Dan. Gua hidup dengan kata-kata ini.

"Cinta tak semestinya bersatu!"

Jadi. Gua lepaskan je lah. Menyesal? Tak. Benda dah lepas. Dah berlalu. Yang pasti gua dan 'dia' memang tak de jodoh. Tak de rezeki nak hidup bersama. Terima je lah hakikatnya.

Tipu la kalau gua tak sedih. Dah nak buat macam mana? Takkan gua nak meraung-raung pulak. Bukannye boleh jadi macam dulu pun. Gua pasrah. Gua redha.





Cilakak betul anai-anak kat rumah gua. Habis semua komik gua dimakannya. Siapa tak sedih bila tengok koleksi komik kesayangan kena bakor??

Haih! (T__T)

6 comments:

fatt said...

hinsss! hinsss!
mmg terbako kalau komik kesayangan dimakan anai2...ko buh dlm peti besi la koq...ekekeke :P

Ateeka Amer said...

teringat kata2 Nami: cinta yang agung adalah cinta yang gagal.

Cinta pada Tuhan gagal tak?

kejap nak pikir. ehh nak makan dulu la. lapar.

nil said...

gatal kepala nak fikir pasal anai-anai nakal ni. tau pulak dia pilih yang kita sayang.

yg_indah said...

hampesh..igtkan balak rupanya komik.err one piece ke

alhariesz said...

tu la...lain kali bguru ngan tok...

tok simpan komik ngan petai...baru anai-anai tak brani dekat...

agaggagagagagagagaa :D

Ju Asu Ra said...

fatt ~ xmuat weh peti besi..byk sgt..huhu

ateeka ~ ko gi mkn dulu..nti ko pikir ek..hehe

nil ~ haih..tau xper..

yg indah ~ bkn. ujang n apo tahun 90-an..klasik tuh..huhu

tok ~ peghhh..sila turunkan ilmu tok...