Papan Iklan

Wednesday, April 27, 2011

Tingkat 5


Rumah kami tingkat 5. Memang tak bela binatang. Tikus tak ada. Lipas dah tak wujud lagi. Nyamuk pun sekor-dua je yang sesat. Tapi....


Tetamu yang tak di undang

Macam mana si katak ni boleh berumahtangga kat dalam pasu pokok tuh? Cuba jawab.


P/S: Aku cakap kat housemate aku, "Kak, apa kata akak cium katak tu, mana tau bertukar jadi putera raja..kahkahkahkah!!" Kami bantai gelak kaw-kaw kat beranda sambil tangan pegang penyapu dok kuis-kuis katak tu biar dia masuk dalam saluran paip air. Kejamnya aku. Huhu. Dan kami masih lagi cuba menganalisis kewujudan katak tersebut melalui teori-teori merepek dan pelik. Haha.

11 comments:

Shukri Mohd Ali said...

besar gila katak tu! =__="

MOFASAD said...

weh ngeteh jumm

alien said...

tolak je kasi jatuh
ngeh2

yg_indah said...

aku rasa dia datang ikut kasut kot.

seminggu sekali said...

cium lah mana tahu menjelma putera katak.

cium jgn tak cium.

nizamsani said...

suatu pagi aku bangun tidur.ada katak mati dalam kuali.lemas minyak masak barangkali.

Ries Lee said...

cuba la cium. mane la tau tu putera katak ker.

Ju Asu Ra said...

shukri ~ tau xper..huhuhu

farid ~ huhuhu..gua bz la sekrg..

alien ~ xsampai ati..huhuhuuhu...

yg indah ~ kasut kitorg sume susun baik punye atas rak..huhuhu

seminggu ~ pehh..xrelaaaa...haha

nizam ~ pehh..xde tempat lain ke dia nak lompat?

ries lee ~ huhuhuhhu...xrelaaaaaa...

mohdbinabu said...

tiba2 je ada? hmmm..cubalah cium dulu sblm halau kuar.haha

Hanggokan said...

gua ada satu teori. pokok tu tumboh dalam pasu dan membesar setelah lu siram ari2.

ok...tu teori untok pokok.

KoQ said...

mohd ~ errkk..xrela,kang xpasal2 dpt penyakit..hehe

hanggokan ~ teori lu mmg betul..haha