Papan Iklan

Friday, November 25, 2011

Pusat


Gua pernah dengar. Orang-orang tua cakap. Kalau lubang pusat kita dalam. Tak terbonjol keluar. Maknanya jodoh kita dengan orang jauh. Ini orang-orang tua la cakap. Bukan gua yang cakap. Gua tulis balik je kat sini. Nak percaya ke tidak ke. Ikut suka hati lu lah.





Gua check pusat gua. Ye. Memang dalam. Gua syak, jodoh gua memang dengan orang jauh. Mungkin dengan pakwe Korea. Boleh jadi jugak. Sebab tu lah agaknya gua tak kahwin-kahwin lagi sekarang nih. Siapa tahu, kan?

Ok. Cukuplah edisi merapu untuk malam ni. Selamat bermimpi indah. Annyeong!!

10 comments:

nasyrun said...

lubang pusat gua dalam jugak. gua harap dapat kahwin dengan zoey deschanel. serius ni

Mr.Fuz (Watak Protagonis) said...

entah2 africa. jauh jugak tu =P

ORLANDO AHMAD said...

pusat Gua ape citer?

hanie said...

pusat khidmat masyarakat...

hoh

Wadi AR said...

pusat gua terbunjai

OrangAkaun K said...

kalau pusat tersembul, payah dapat jodoh sebab bila pakai baju fit, orang ingat tuh puting nombor 3..

kehkehkeh

alien said...

yg aku tau org cakap pusat tu center utk badan
ahha~

Shukri Mohd Ali said...

hahahaha.

KoQ said...

poknik ~ ye. lu mmg serius..

mr. fuz ~ aitcheh..jauh sgt tuh, korea cukuplah. tak pun jepun. haha..

orlando ~ ceritanya gua syak pusat lu jadi pusat kebajikan kot..haha..

kak cho ~ haha..bukan pusat serenti ke?

wadi ~ terbunjai tu terbonjol ke?

orang akaun ~ kena pakai baju lose sokmo la yek..haha..

alien ~ tu subjek anatomi kot..haha..

shukri ~ kehkehkeh..

makwe joni said...

untunglah ada pusat