Papan Iklan

Thursday, July 19, 2012

Bukan Aku


Kepada Blogspot, Facebook & Twitter,

Maafkan aku.
Bukan aku sengaja tidak hiraukan kalian.
Bukan aku lupa kesemua password kalian.
Bukan aku tidak serius dengan kalian.

Bukan. Bukan. Bukan.

Bukan aku tak ada status nak tak taip.
Bukan aku tak ada cerita nak tulis.
Bukan aku tak ada kisah nak bertuit-tuit.

Bukan. Bukan. Bukan.

Dan sebenarnya.
Aku sangat malas.

Sekian, Terima kasih.

Daripada Seorang Pemalas. T__T

26 comments:

bukankosong said...

xde idea lah nih

xazuraxabux said...

bukan kosong ~ hahaha. salah satu sebabnya.

adam said...

ok now i get it.

nama kamu azura abu cuma ditambah x.

bila nak menyebut ada masanya saya keliru.

Betulkah?

xazuraxabux said...

adam ~ kau seorang yg gigih. tahniah. jawapan anda betul. just call me azura abu. =)

adam said...

ok.

dulu berlakon dengan jamal abdillah payment dapat banyak tak?

xazuraxabux said...

adam ~ err...yg tu azura lain. xde kaitan dgn aku. hahaha

adam said...

owh~~~

so paymentnya tak dapat la?

xazuraxabux said...

adam ~ tidak. T__T

adam said...

hahaha. kamu memang tabah menjawab pertanyaan saya. so kire kamu bukan pelakonlah? keh3. dah cukup merapu. sian kat kamu.

xazuraxabux said...

ok la tu. dah ada skill kewartananan dah tu. asah sikit je lagi, boleh la join melodi. hahaha

adam said...

keh3.

Jiwa Perempuan Gila said...

idea belum mariii

ஜ miss klanika ஜ said...

malas tu racun dunia. kih3 .

daddydee said...

semoga kamu lebih rajin bermalas-malasan lepas ini...hahahah

nizamsani said...

tahniah.

xazuraxabux said...

adam ~ hahaha...

jiwa ~ tau xpe. hehe..

miss klanika ~ juga racun diri sendiri. hehe..

daddydee ~ setiap hari aku malas kot. hehe..

nizam ~ terima kasih. hehe..

Fel said...

Mohon jangan malas. Mohon mohon.

xazuraxabux said...

fel ~ baiklah. sempena bulan puasa ni saya jadi rajin.

Jiwa Perempuan Gila said...

hahaa .. xpa2 . nak boleh asah .. ^^,

xazuraxabux said...

jiwa ~ setuju. tapi bila malas datang, semua benda tak jalan. hehehe

Jiwa Perempuan Gila said...

sabar . :)

adam said...

Limau kasturi ketupat palas,
Mohon kamu jangan malas.

xazuraxabux said...

jiwa
~ baiklah..=)

adam
~ wah. berpantun bagai. nak kena balas balik ke nih?

adam said...

bukan pantun. Syair. Hehe.

SaddLone said...

sebenarnya bukan...bukan..bukan.. yahhh kau pemalas! :P

xazuraxabux said...

adam ~ mana aku reti nak tulis syair

saddlone ~ kau kena terima hakikat tersebut. hahaha