Papan Iklan

Thursday, March 11, 2010

Malas Tahap Gaban

Status YM: Malas Tahap Gaban.

Tiba-tiba...

"Assalamualaikum. Habislah gaban dah jadi malas,"

"Waalaikumusalam. Nape pulak?"

"Ye la. Gaban dah malas. Sape nak lawan ngan raksasa,"

"Otromen kan ada. Hehehe.."


"Otromen besar. Tak boleh ambil kira. Tak sama saiz ngan Gaban,"

"Pulak. Power Rangers laaa.."

"Power Rangers bukan made in Jepun,"

"Eh! betul jugak ek. Kalo macam tu, Suria Baja Hitam laa... Tak pun Maskman,"

"Hak..hak..hak..tu baru betul. Gaban pun malas jugak ek,"


"Hehehe...Gaban pun nak cuti gak. Stress..,"


Terima kasih kerana menceriakan aku malam itu. Hilang stress sikit walaupun tak banyak.








Dan, malam itu jugak, aku mimpi bertukar menjadi Gaban. Hampeh!

13 comments:

hanie said...

gaban pompuan??

ngeriiiii...

Firol said...

jangan lupa panggil naga sekali

citahrudin said...

sblm bertukar jadik gaban tu ko kena minum air kaler biru dulu x?

yg_indah said...

aku teringin nak naik motor gaban tu.

embun d tengah malam said...

mintak tlg doraemon

acap said...

Suria Baja Hitam??

Kejora said...

hanie::
ceh..seksi apaaaa.....haha

firol::
ya..aku bygkan bantal peluk adalah naga..haha

citah::
x..kalo aku rasa nak bertukar, aku seru je 'bertukar!'..hehehe

yg indah::
ooo...beli la sebijik..hehe

embun::
haa..bijak..

acap::
best woo citer tuh....

Aku said...

Jangan lupa submit Leave Form...

Kejora said...

Aku::
orait...hehe

farwalis said...

aku nak jadi spongebob leh?

Kejora said...

wa::
bleh..tapi ko dah slah channel nih..ni citer Gaban..

Frodo Baggins said...

ada dragon ball tak?
betuka jadi sun goku!
ngahahahhahah


>>____<<

Kejora said...

frodo::
dragon ball xwujud lagi time tuh..hehe