Papan Iklan

Thursday, June 24, 2010

Kesejukan Yang Melampau Di Opis


Ada gaya jadi orang Jepun celup tak?

15 comments:

citahrudin said...

kira prektis nk jadik binik serizawa lah ni kan?

mirachantek said...

selipar tu macam tak berapa jepun la.. ko kena tuka pakai terompah jepon tuu

Firol said...

pakai kimono

Ju Asu Ra said...

citah:: aaaa...prektis mek pefek..

mira:: hoh! tu kan selipar jepun, tang mana yg xjepunnya?

firol:: Jepun celup pakai baju kurung jer..haha

frwls said...

kena belajar buat sushi wehh

burungmurai said...

boleh la kasi jinak2 dulu dlm acara jd org jepun...
banzaiiii....!!!!
hehehe

Linglung said...

kena tukar tajuk entri ni. sebab bila gua tengok gambar tu,gua tak rasa sejuk, gua terbau busuk...keh keh keh..

kena tukar jadi "kebusukan yang melampau di ofis"..

hehe..gurau je derr..

Ju Asu Ra said...

frwls:: sushi perisa wasabi, mau?

burungmurai:: kasi pektis dulu mana2 yg patut..join geng yakuza okeh gak kan?

linglung:: derr....lu nak kena kamikaze ngan wa ke derr...

yg_indah said...

kawaiiiiiii

nizamsani said...

ada.

beautiful_rose said...

bawak selimut sekali =p

Shukri Mohd Ali said...

kesian jari-jari tu. mereka tak berdosa. nasib baik mereka pandai tutup aurat. haha =D

fndrocka said...

macam ibu dalam pantang

Terbaru : Si Kacak Mengintai Dari Tirai Kamar

hulla said...

nini cekelap celup...celup!!celup!!
ajue mek jepun celup...celup!!celup!!
waka waka eh eh...huahahai

Ju Asu Ra said...

Yg indah:: arigato gozaimasss...

nizam:: hoho..=)

beautiful rose:: bantal busuk pun ada nih..haha

shukri:: bleh krem kaki kalo xpakai stokin..huhu

fndrocka:: errrr....pulak..

watie:: cesss.....haha