Papan Iklan

Saturday, June 19, 2010

Sindrom Misteri

Aku mengalami sindrom misteri......

.

.

Iaitu...


.


.


.


M.A.L.A.S
nak update, blog, mukabuku dan yang sama waktu dengannya.

Bola pun aku tak layan.

Bahaya tak?


P/S: Tengah sibuk study cerita Jepun dan menghadiri kenduri-kendara.

9 comments:

h a n i e said...

tak nak kawan ngan ko..kang jangkit M tu kat aku..hahahahaha!!

Farid MOFASAD said...

hanie ngan m memang dah malas pon~

Kuwe said...

ek eleee.

eh. apsal ju asu ra?

mirachantek said...

dush, aku suka pergi kenduri untuk melaram.

yusuf mujahidin ™ said...

bahaya ni...

citahrudin said...

koqqq....kita serupaaaa...
hahaha...entri baru tu pun 2 minggu lps punya tu..

Ju Asu Ra said...

hanie:: eleh..bukan ke penyakit M tu memang dah ada dlm diri ko ke? hahaha

farid:: oo..yeah?

kuwe:: best tak nick baru?

mira:: cesss....cari calon ke weh?

yusuf:: bahaya tahap kronik ke?

koq:: hahha...bln 7 nih pun aku bz gak..adehh..

alhariesz said...

KITA SERUPA...KITA SERUPA....

*MUKABUKU DAH BSAWANG. AGAGAGAGAGAGA :D

Ju Asu Ra said...

alhariesz:: konpem ada labah2 wat sarang kat mukabuku ko..haha