Papan Iklan

Sunday, September 18, 2011

Menyendol Di Kuala Kangsar

Kesedapan sehingga menjilat sudu


Aksi nak mintak tambah cendol lagi dengan muka tak malu - Citah


Gaya artis glemer yang tak rela diphotografikan ketika menyendol - Kak Cho


Peseng bila dapat makan cendol memang tak ingat kat orang lain dah - Gua


Oh. Gua bizi sikit lening.
Bizi nak cantumkan hati dan hidup gua yang dah berterabur macam jigsaw puzzle.
Jenuh jugok nok kutip dan susun balik nih.
Haih!!


13 comments:

makwe joni said...

amboi
lu kan hebat, setakat jigsaw puzzle..susah macam mana pun, lu buleh setel punya...yeahhh

ORLANDO AHMAD said...

cendol pilah poit kalo bila2 free, ngeh3

nasyrun said...

ni cendol versi yang best ke

KoQ said...

citah ~ hahaha...bertahun-tahun jugak nak setel beb..

orlando ~ kalo lu blanje wa okeh je..haha..(minggu ni InsyaAllah wa balik Pilah)

poknik ~ xtau, kitorang redah je mana kedai yg bukak..haha

jedi said...

seb baik menyendol...aku ingat menyondol...ekeekekek....

alien said...

uiyoo
menyendol

puding roti said...

benci. nok gok cendol

KoQ said...

jedi ~ baca baik-baik weh..haha

alien ~ amacam? mau join? haha

puding ~ jom, kita pakat gi mkn cendol kat ganu pulok..haha

ORLANDO AHMAD said...

wah, gua duk nilai skang... lambat lagi kowt balik pilah

KoQ said...

hehehe....xde rezeki wa nak merasa cendol free....

wahida said...

mula2 baca tajuk tadi ingat menyondol..hehe...


salam kenal, terus follow sini...

ORLANDO AHMAD said...

cendol kat seremban jalan nak ke rembau sedap ooo

KoQ said...

wahida ~ hehe..terima kasih follow

orlando ~ ni nak mengajak menyendol jugak ke ni? hahaha..