Papan Iklan

Sunday, September 11, 2011

Tanah Tumpahnya Darahku


Tak mustahil suatu hari nanti 'tanah tumpahnya darahku' ini tersenarai di antara negara yang mempunyai taraf hidup yang tinggi seperti negara 'matahari terbit'.

Dan jangan salahkan mereka yang bermigrasi secara berjemaah ke negara-negara lain jika situasi sebegini masih berterusan.

9 comments:

Wadi AR said...

gua pon nak berhijrah juga

ORLANDO AHMAD said...

gua nak balik german...

monologtinism said...

ya la. nak sambung belaja luar negara. kawin bersalin semua dekat sana. haa

~SaL IjOu~ said...

nak ikut Orlando!~

KoQ said...

wadi ~ pergilah..

orlando ~ ok. selamat balik jerman..

monolog ~ gua pun pikir mcm tu jugak..

salijou ~ sila-sila. tu pun kalo dia ajak. kehkehkehkeh..

Koyuki said...

nampak gaya mmg ke arah itu

jedi said...

sememangnya...

ORLANDO AHMAD said...

cik sal: jom...

KoQ said...

koyuki ~ kan? salah satu sebabnya lah..

jedi ~ yezaaa..

orlando ~ lu tak nak ajak gua skali? cesss...