Papan Iklan

Wednesday, October 27, 2010

Nak Pinjam Bahu Kamu, Boleh?

Aku nak pinjam bahu kamu.

Untuk aku tumpang bersandar.
Untuk aku hambatkan rasa penat.
Untuk aku hamburkan rasa lelah.
Untuk aku hindarkan rasa letih.
Untuk aku hilangkan rasa resah.
Dan untuk aku lelap buat seketika.

Tak lama pun. Sekejap je.

Bolehkah?



Kalau tak boleh tak pe.

Kena cari tiang masjid la gayanya nih.

13 comments:

alhariesz said...

sejam 5 hengget.

deal?

citahrudin said...

tok nih..dgn anak buah pun nak berkira ke? hah? hah?


koq..aku bkn x moh bagi pinjam..tp ramai yg cakap bahu aku tak besh..rasa tulang saja (T_T)

mahap ye

citahrudin said...

pssttt..aku rasa tiang masjid tu deep juga weh...

lagi buleh hilang lelah..dah konpem2 tiang tu tak kan kabo ke sesape..

fatt said...

bahu uncle mekdonal sedap2 empuk skit rasanya..hihi...leh pau ayam seketul dua :P

sisleyxmex said...

bau nasi minyak. ehhem!

Ju Asu Ra said...

tok ~ ceh..x ikhlas...=P

citah ~ errrr....bahu aku pun tulang gak nih...aku pun rasa cam tu gak..tiang masjid lagi afdhal..

fatt ~ xbest ler....mekdonal ayam ke beger? konpius jap..huhu

acap ~ celah mana datangnya bau nasi myk nih?

frwls said...

saya lagi murah dari alhariesz.

sejam RM4.80

Shukri Mohd Ali said...

caki sngat sengal. bhahahaha ;D

pastikan bahu itu ada sirim... ;)

yg_indah said...

kalau ke masjd aku takut ko pinjam sejadah wat bantal lak.hahahah

nil said...

bermasjid lebih baik..
tiang byk, tp blum tentu blh jd masjid

Ju Asu Ra said...

caki ~ ko pun sama ngan tok...xikhlas..kehkehkeh...

shukri ~ kalo bleh aku nak yg ada cop halal..huhu

yg indah ~ haha...ko mcm tau2 je..

nil ~ errr...ko nak bina masjid ke?

fndrocka said...

Tiang masjid. .Hehe..

Bahu je?siku taknak?

Ju Asu Ra said...

fndrocka ~ tiang masjid kan besor..kehkehkeh..siku xmau...kang ada yg jadi buruk siku..kahkahkah..