Papan Iklan

Thursday, December 16, 2010

Boss, Saya Cuma Ada Dua Tangan Dan Satu Otak Je..



Stress. Hypertension. And Overloaded. (T__T)


"Kau ingat aku ada OT ka angkat barang-barang ni semua?" Brader

"Abih tu, ko ingat aku balik lambat hari-hari ada OT lah?" Aku

"Alah, kau duduk dalam ekon saja," Brader

"Aaaahhh!! Duduk dalam ekon wat ape kalo sampai sakit-sakit kepala otak aku?" Aku


Dia diam. Puas hati aku.

Kalau ada OT, dah lama aku kaya, kot. Sabor je lah.


6 comments:

Kuwe said...

Kalau ada OT dah kaya? nampak benar banyak barang yang kena angkat ni ju.

beautiful_rose said...

jom bakar company bos =p

fndrocka said...

Woi..angkat lah barang tu betul2..banyaj bunyik pulak.kahkah

alien said...

aku pun tade OT
kalau ada da kaya gak

theblabber. said...

sabar2!!

Ju Asu Ra said...

kuwe ~ masalahnye xde ot..huhu

mawar cantik ~ huhu..kang aku nak keje mane kalo dah bakar?]

fndrocka ~ ko mmg memahami aku..ayat tu la yg aku ckp dlm hati..kehkehkeh

alien ~ kite serupa

theblabber ~ tgh sabau lah nih..