Papan Iklan

Sunday, June 12, 2011

Kemistri


Sebetulnya. Aku sangat tak suka bila ada 'ikatan kimia' dengan sesorang. Kerana, di pengakhirannya, ikatan itu akan menjahamkan rasa aku pada dia.

13 comments:

citahrudin said...

yes! tu pasal masa kelas kimia dulu aku suka tidur sebab tak mau jadi macam gini lah...

keh keh keh

Firol said...

Betul..perasaan bercampur bahan kimia

nasyrun nasyrun said...

aku tak pnah pass kimia. kimia tu syirik, byk unsur khurafat. tere kimia bleh membawa kpd kesesatan

KoQ said...

citah ~ peh. terer lah ko. haha

yeop ~ kehkehkeh. ko pun rasa mcm tu jugak?

nasyrun ~ nasib baik aku tak amik & tak minat subjek kimia. haha.

citahrudin said...

terer kimia tapi tak tau nak setting GPS memang akan bawak kepada kesesatan

KoQ said...

ah. kalo mcm tu mmg kena guna konsep malu bertanya sesat jalan. lagipun signbod kan ada?

citahrudin said...

yes! signboard kadang2 suka bergurau. jadi, ada lebih baik bertanya pada google map dahulu./keh keh keh

nasyrun nasyrun said...

cis, gps pun syirik jugak haha.

ada yg dh lepas simpang baru nk bgtau masuk kiri. depan tu ada kubur wei, takkan nk masuk situ

iq kena lebih 5ribu baru bleh guna sainbot kat msia ni hahah

citahrudin said...

ok lh tu bg simpang ke kubur. bagi insap sekejap.

nasyrun nasyrun said...

kubur adalah petanda takut antu bkn takut mati. takde maknanya org nk insap tgk kubur. tgk cerita org kena siksa dlm kubur mungkin la, tu pun kejap je

KoQ said...

ahh..aku lagi percaya pada signbod dari gps mahupun peta rumah org kawin..kahkahkahkah..

citahrudin said...

poknik ~ tapi bikin orang terkedu barang seminit dua jugak kan? haha ...

keh3..yes koq! peta kad kawen ialah peta yg paling bikin konpius

nasyrun nasyrun said...

koq - peta rumah org kawin adalah satu katastrofi hahaha.

kalo ikut peta ni sblah balai polis. eh tp sblah balai polis ni kubur, lg 2 kilo baru nampak rumahnya. binawe

citah - terkedu sbb terbyg pocong hahaha