Papan Iklan

Saturday, August 29, 2009

Bila Mood Gatal Tiba

Satu malam seminggu sebelum puasa. SMS dengan member kamceng aku cerita pasal bab kawen (huh..macam tak de topik lain)

Dia: Nok pose ni nafsu kawen kena tutup
Aku: Nafsu kawen tutup tapi niat kawen kena pasang

Haha....miangkah kami?

7 comments:

Boneka tak sakit said...

lol... tutup tapi pasang haha.! xgatal lah nie naluri rilek lah babe!

hafizi hj.zainal said...

cite kelambu!
keh~~

Firol said...

TAHNIAH ANDA NORMAL... tidak miang..miang ialah penyakit kulit

Koyuki said...

Sokong Firol...anda normal

kalau miang cari ubat kat farmasi bukan cari bini...

Kejora Yg Malap said...

boneka
~ trimas atas nasihat anda..ahakss

hafizi
~ ehh..mana ada..hik..hik..hik..

firol
~ alhamdulillah...haha

koyuki
~ aku nak cari laki bukan bini..

puding roti said...

miang sebulan dua kali tak apa. dimaafkan. aww..hik2

Kejora Yg Malap said...

puding
~ hahaha...wajib kena miang sebulan skali..hehe