Papan Iklan

Tuesday, September 1, 2009

Merdekakah Aku?

Jiwa dan perasaan aku masih dijajah olehnya
Minda dan ingatan aku masih dibelenggu olehnya
Nafas dan hidup aku masih dibayangi olehnya
Mimpi dan kenangan aku masih dihantui olehnya

Bila aku boleh bebas dari penjara hati ini?

4 comments:

Koyuki said...

kite pon ade kes macam ni...

huhu

cam nak mati jer rasa...

Boneka tak sakit said...

ala.. semua org mcm nie!! dah xspesel lah aku! sakai tol!! :))

hafizi hj.zainal said...

confuse ke?

Kejora Yg Malap said...

koyuki
~ uihh..jgn mitk mati, mtk hilang ingatan pun dah ok..

bineka
~ spesel? apa yg spesel? lalalalala..=P

hafizi
~ confuse + serabut + jiwa kaco..huh!