Papan Iklan

Friday, January 15, 2010

Calar

Hati aku tercalar. Melihat kesayanganku bergesel dengan yang lain ditengah-tengah jalan di tempat awam.

Oh Tuhan! Tabahkanlah hatiku. Kuatkanlah imanku.

Kenapa la dorang nih parking sesuka hati je bila ada pasar malam?

Tak pasal-pasal bergesel dengan kereta aku. Kan dah calar.

Sedih wooooooo.......................! isk! isk!

14 comments:

afendi ariff said...

lek jue....nak wat guane...name pun pasa malang!

Frodo Baggins said...

kekekeke ...
sekali sekala gesel
per salahnya ...

>>____<<


"takziah"

~0~ said...

btol2...aku pun hangin...

ahmad fais ishak said...

pasar mlm semua lupa diri..

zairi said...

jalan kaki la wei pegi pasar malam pas ni.

Kejora =) said...

affendi:: malang tak berbau, kan?

frodo:: huhu..yg jadi mangsa keta aku..isk!

~0~:: itulah....hangin kus-kus..hehe

fais:: betol..betol..betol..

zairi:: huhuhu...makin kurus la aku lepas tu..

Koyuki said...

ada cara dia
kau calarkan balik kete orang tu

hahahaha~
(gelak satan)

Kejora =) said...

koyuki:: sama2 calar nih..adehh..

Firol said...

takde bau malang ni...sabar

acap said...

hahaha.
kesian....kereta kau!

Joe said...

gesel2 tingal kenangan

Kejora =) said...

firol:: betul....sabar je lah..

acap:: aku ko tak kesian ke? huhu

joe:: kenangan pahit..yakk!

farwalis said...

kat mana tuh pasar malam tu? ishhh ishhh

Kejora =) said...

farwalis:: area pandamaran...