Papan Iklan

Thursday, January 21, 2010

Hadiah Harijadi

Hari ini. 26 tahun. Satu angka telah berganjak.

Mata dah rabun dan silau yang boleh menyebabkan sakit kepala petala migrain.
Kulit pun dan mula berkedut-kedut.
Ada pulak rambut kaler putih yang tersesat sehelai dua.
Stamina juga dah pancit dan tak 'taf' lagi macam zaman sekolah dulu.

Tanpa sedar, selama 26 tahun ni, Tuhan dan tarik nikmat yang Dia pinjamkan pada aku secara perlahan-lahan.

Untuk hari ulang tahun ini aku berdoa dan berharap, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dirahmati Tuhan selalu.

Yang istimewanya, kelahiran LAGEJ adalah hadiah yang paling bermakna dan istimewa.
Salah satu tanda wujudnya aku dimuka bumi Tuhan, juga dikalangan bloggers.

Alhamdulillah.

Terima kasih kepada En. Firol kerana turut memilih aku untuk menyerikan lagi LAGEJ.
Terima kasih kepada bloggers yang setia memberi komen serta kutukan juga nasihat, Koyuki, ~0~, Nizamsani, Pudingroti, Acap, Affendi, Frodo, Hanie, Alhariesz, juga Pett (yang tidak putus-putus membebel kat aku sebab ko kan abang), dan kawan-kawan yang lain (maaf aku tak ingat semua).
Terima kasih juga pada yang pernah hadir dalam hidup aku.

Arigato Gozaimassss.....aku sayang semua kawan-kawan aku (dah nak leleh dah nih).

~ Ketika entri ini ditulis, aku masih lagi berdoa agar brader yang memandu van poslaju cepat-cepat sampai ke opis aku dan memegang sekotak courier yang berisi LAGEJ yang tertulis nama aku bukan nama staff lain ~

17 comments:

Frodo Baggins said...

happy bday!!!

~0~ said...

Selamat Hari Lahir Kejora...
Moga kerjora terus bersinar-sinar..Moga org lain dpt jua menumpang bawah sinar kau tue...
Semoga pjg umo dan murah rezki...


Lagej - aku da dpt semalam ...ekekekek...

Jgn jeles...

Frodo Baggins said...

erkkk ~ aku fes kew? agagaggagaga
panjang umo murah rezeki
wa mmg nak grab lagej ni ...
Gud Luck!!!!

hanie said...

Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan Ismeth Ulam Raja..eh..Kejora..
Allah selamatkan kamuuuu..


*see..utk lu wa sanggup prektis nyanyi ngan macik guard*

afendi ariff said...

hepi besday....
moga pjg umo murah rezeki....
emmm....26 dah tu.....26!
mmg sedang elok....
heh!

Kejora =) said...

frodo:: tenkiu..

~0~:: tenkiu..aku tetap jeles sbb brader poslaju tu xkasi2 lagi..huhuhu

~0~:: a'ah..ko first..ni nak terjah sini pulak ke? haha

hanie:: mekasih sis..muaahhh..kim slm kat mak guard..

affendi:: mekasih...apa yg elok? lalalaa....

puding roti said...

yay dah tua awk. hepi beday. semoga cepat tawen!

farwalis said...

selamat hari lahir.. hihi.

nanti sampai a tuu lagej. rilek bohh

Kejora =) said...

puding:: hohoho..kawen? nanti lah dulu..hihi..

farwalis:: tenkiu...udah sampai...sampai xbuat keje nih dok belek LAGEJ je..haha

Koyuki said...

huhu
kejora selamat hari jadi sayang!!!

T.T

haha..da baca lagej eh?

Kejora =) said...

koyuki:: tenkiu dear..sayang kamu juga...tgh belek..mlm nanti baru nak mentelaah..haha

alhariesz said...

LAGEJ saya sudah terima...satu opis bersorak gembira.... T_T

Kejora =) said...

alhariesz:: kawan-kawan juga excited...tetiba rasa mcm celebrtiti, kan?

alhariesz said...

betul3x...rase macam berjalan kaki di Hollywood sambil berlari-lari anak dikejar paparazi...

HAHA....

lupa, SELAMAT HARI LAHIR... semoga bintang kejora makin cerah bersinar.... :)

Kejora =) said...

hehehe....itu dah tahap glemer tahap gaban..

~ Tenkiu =)~

momoQue said...

hepy besday jujue
semoga sentiasa epy n dpt apa ko impikan
ceeewaahh
nak kekkk~~
ngee

Kejora =) said...

naza:: terima kasih..=)