Papan Iklan

Monday, January 25, 2010

MC

Jumaat hari tu. Lepas aku tulis entri Sakit Itu Penghapus Dosa, Kan?, terus Kak Pidah bawak aku ke klinik (aku berlagak, konon-kononnya nak pergi sendiri ke klinik lepas kerja tapi hampeh, tak tahan).

Lepas check termasuklah timbang berat aku. Doktor tu tanya aku.

Doc: Nak mc?
Aku: Ermmm...
Doc: Berapa hari nak?
Aku: Hari ni je lah Doc.
Doc: Ok. Saya bagi mc hari ni (Jumaat). Esok (Sabtu) kerja?
Aku: Esok tak kerja.
Doc: Then, saya bagi u mc hari Ahad sekali la.
Aku: ..................... (blurrrr)

Doktor tu gelakkan aku jer.

Kat opis. Aku asyik mengusung sekotak tisu. Srrroooottttt!!!

11 comments:

~0~ said...

cretttt....srotttt...bunyi hingus...

ahahahhaha

aku blom kena tu sedap gelakkan ko...

momoQue said...

jujue
semoga cepat sembuh
adoii
sian ko seseme
huhu

Firol said...

sabor..menghapus dosa kecil

acap said...

bes la kau dapat mc hari sabtu dengan ahad

Kejora said...

~0~::
hoho...xbaik la ko..sian aku tau..isk!

naza::
huhu..tau xper..meh la dtg lawat aku..

firol::
insyaAllah..

acap::
hahaha...bestkan doc tu..

BuLaN iTu aKu said...

sape nama doc tu...
nak jugak kenal...
doc tu patut masuk raja lawak

farwalis said...

doc tu tau sakit ni penghapus dosa. hehe

afendi ariff said...

klinik kat mane tu?

Frodo Baggins said...

MC hari ahad?
tabik ngan dr!!!
agaggagaga


>>___<<

Koyuki said...

huhu
kesian
cepat sembuh oki..

Kejora said...

bulan::
aku lupa la nama dia..

farwalis::
hahaha..doc tu berbangsa india laa..agak2 dia tau ke?

affendi::
area rumah aku jugak

frodo::
hehehe...aku pun tabik dia gak..

koyuki::
sudah 85% sembuh..alhamdulillah