Papan Iklan

Sunday, March 27, 2011

Menanti Hari Gaji


Lagu asal: Menanti Sebuah Jawapan dari Padi

Aku tak bisa mengeluh begini
Dan aku tak bisa termenung lagi
Berdoa agar bossku baik hati
Bank in gajiku dengan cepat sekali
Menelusup hariku dengan harapan
Namun akaun bankku tetap begitu

Sepenuhnya aku...agar boss ku tahu
Hidupku ibarat kais pagi makan pagi...
Setulusnya aku...akan terus menunggu
Menanti hari gaji agar poketku penuh kembali...

Betapa pilunya jiwaku stiap kali akhir bulan
Kerna tak boleh nak berjoli sakan
Seksa badan menanggung beban
Itulah padah kalau duit tak simpan

Aku tak bisa mengeluh begini
Dan aku tak bisa termenung lagi

P/S: Lambatnya hujung bulan. Huhu.. T__T

10 comments:

citahrudin said...

bikin bidiyoklip lah..baru mantap! keh3

Ju Asu Ra said...

aku malas bubuh..haha....aku dah linkkan video kat tajuk real lagu tuh..hahaha..

citahrudin said...

lah..itu padi punya versi real...ni versi tunggu gaji punya lah!! kah3

Faaein Himura said...

sabarlah.. tak lama dah tu.. dpt gaji jangan lupe blanje wa.. hehehe...

Shukri Mohd Ali said...

hahaha...bila la nak merasa hari menanti gaji ni...

Ju Asu Ra said...

citah: hahaha...tukar lirik je

faaein: huhuhu..xsabor nk byr hutang ni

shukri: bila gaji masuk baru bleh merasa..huhu

beautiful_rose said...

dah gaji hari ni?
cepat banje aku makan! =p

Ju Asu Ra said...

rose: belum..uhuk! uhuk!..=(

Firol said...

mari berkarok

Ju Asu Ra said...

sore xde sedap weh..haha