Papan Iklan

Thursday, August 11, 2011

Perkara Yang Tidak Cool Ketika Terawikh Berjemaah


Rakaat pertama. Tok imam angkat takbir. Baca surah Fatihah. Diikuti dengan surah pendek. Tiba-tiba terasa kelainan yang sememangnya bikin hilang khusyuk.








Kain telekung hampir terlondeh. Jenuh jugak nak kaver.

T__T

15 comments:

citahrudin said...

mana pergi ilmu ikat kain kau boi...
haha

ada orang tak tahu T_T tu menda eh?
haha

KoQ said...

hahaha..aku lupa nak kemaskan ikatan kain tuh..haha

a'ah..orang tua memang xtau benda2 cool gitu, kan?

Ateeka Amer said...

ikat cam kain batik

KoQ said...

ikat mcm pakai kain batik mcm xsecure je..huhu

ORLANDO AHMAD said...

hmm nak cakap pinggang ngko slim ke?

nasyrun said...

eh bau kutukan di sini

cis! tak berterima kasih lgsg [ini adalah ayat memberi tanpa ikhlas]

nil said...

ikat mati kain. hehe.
ke guna kain y ada getah. i x tau tu.

beautiful_rose said...

pakai tali pinggang =p

citahrudin said...

koq, kau ada bau kutukan tak? aku macam tak pulak bau seperti yang dikatakan oleh pihak berkenaan
keh keh keh

aziekz said...

hahhah....ikat pakai tali,,,belit bnyak2,,cnpem tak londeh,,

nizamsani said...

dalam ada kain lain tak apa.
kalau jadi pada lelaki lebih menyeramkan.

monologtinism said...

haha
pakai yang getah punya

Waqheh said...

biar je la terlondeh..

KoQ said...

orlando ~ haha..tu adalah fakta sebenarnya..haha

poknik ~ manade..manade..manade..lalalala...

nil ~ karang ada yg xbernapas..haha

rose ~ haha..sendat weh..

citah ~ xde..xde..xde...ada yg terasa ke?

aziekz ~ hoh..seksa pinggangku..haha

nizam ~ hahaha..xleh bayangkan kalo jadi mcm tuh..haha

monolog ~ xbest sbb longgar jugak nanti..huhuh

waqheh ~ tak boleh woh...hahaha..

khmer news said...

http://liverpoolmalaya.blogspot.com/
http://women-choice.blogspot.com/
http://magakhmer.blogspot.com/
http://roungkhmer.blogspot.com/
http://cutebeautyfulgirl-modelss.blogspot.com/
http://boyamericanguynews.blogspot.com/