Papan Iklan

Monday, August 15, 2011

Seksi


Dah masuk 16 Ramadhan. Dan gua rasa lelaki-lelaki yang berbaju melayu, berkain pelikat serta bersongkok atau berkopiah putih yang berjemaah di masjid atau di surau adalah sangat seksi. Itu pun jikalau tiada scene hembus asap rokok macam gaya naga sembur api.

Kehkehkehkeh...=P

11 comments:

citahrudin said...

yes! paling kacak sedunia!

ORLANDO AHMAD said...

gua tercalon tak? keh3

Firol said...

rockers pergi masjid tak seksi

khmer news said...

http://liverpoolmalaya.blogspot.com/
http://women-choice.blogspot.com/
http://magakhmer.blogspot.com/
http://roungkhmer.blogspot.com/
http://cutebeautyfulgirl-modelss.blogspot.com/
http://boyamericanguynews.blogspot.com/

nasyrun said...

hisap rokok sambil berkain adalah perasaan paling seksi - pengakuan ikhlas

monologtinism said...

agak setuju disini.

citahrudin said...

hisap rokok sambil berkain adalah perasaan seksi yang sebenarnya perasan ja seksi sebab makwe makwe mahupun makcikmacik memang tak pandang itu sebagai seksi...keh keh keh


kan koq kan?

alien said...

gua hensem
g mesjid pakai t shirt n kain pelekat
agagaga

nasyrun said...

seksi pada makcik? err rasanya itu patut dielakkan

Hanggokan said...

tq, tak tau plak aku ni seksi. kahkahkah!

KoQ said...

citah ~ ye betul..

orlando ~ lu agak mcm mana?

firol ~ tapi macho..haha

khmer ~ noted

poknik ~ ye lah tu..(xcaye)

monolog ~ kan? kan? kan?

citah ~ haha..mmg gua setuju

alien ~ kopiah xpakai?

poknik ~ hahhahaha..kalo makcik2 usha mesti ada benda yg tersirat..haha

hanggokan ~ hahahaha...ko seksi ke?