Papan Iklan

Tuesday, August 9, 2011

Tafakur

Syhhh!! Diam-diam. Sedang bertafakur..

Sejak 1 Ramadhan perangai jadi macam nih.
Macam ada gam gajah kat mata.
Automatik nak lelap je memanjang.
Rasa nak sendal dengan batang mancis kasi celik luas-luas.
Haih!! T__T

11 comments:

ORLANDO AHMAD said...

gam gajah? hahahahaha

sama la ngan Gua...

ORLANDO AHMAD said...

eh, first? suka3

ORLANDO AHMAD said...

yuhuu yeay!!

monologtinism said...

haha
niat sekali
insyaAllah ada juga pahala

nizamsani said...

hehe.

alien said...

bawak spek itam,
tido kang org tak perasan

cik diy said...

eh. sama la. aku pun ada gak terlibat dalam kejadian camni. orang opis kata, kejadian ni cam penyakit misteri, muncul time bulan posa je. seram jugak.

keh. keh. keh.

KoQ said...

orlando ~ yess..rasa mcm melekat je kat mata..(dah byk kali lu komen 1st. sila gembira)..haha

monolog ~ bereh-bereh..insyaAllah

nizam ~ haha

alien ~ kehkehkeh. aku dah prepare bantal..huhu..

cik diy ~ kan? kan? kan? magik betullah...haih..

aziekz said...

hahah,,aku pun mcm tu...nikmat jgk tafakur cmtu,,

KoQ said...

kehkehkeh..memang penyakit dibulan ramadhan, kan?

khmer news said...

http://liverpoolmalaya.blogspot.com/
http://women-choice.blogspot.com/
http://magakhmer.blogspot.com/
http://roungkhmer.blogspot.com/
http://cutebeautyfulgirl-modelss.blogspot.com/
http://boyamericanguynews.blogspot.com/