Papan Iklan

Tuesday, September 15, 2009

Balik Kampung

Hari ini, aku pulun semua kerja aku. Siapkan mana yang patut dulu. Balik lambat pun tak pe la.

Malam ini, lepas terawikh aku nak tido kejap. Charge batteri. Agak-agak tengah malam baru aku gerak. Klang-K.Terengganu, apa kamu ingat 2 jam je? Berangan macam bawak enjin turbo. Paling cepat pun aku boleh speed 6 jam. Itu pun dah pikir habis-habisan dan dah langgar tazkirah mak dan orang-orang yang tak pernah jemu bagi nasihat kat aku. Sayang kamu semua.

Semua yang penting dah packing siap, baju raya, kuih raya, kerepek raya, livita 3 botol, gula-gula, roti buat sahur masa tengah drive kang, air masak 1 botol yang paling penting perjalanan aku malam ini ditemani oleh lagu-lagu raya. Yeaahh! Doakan aku selamat balik dan kembali.

P/S: Esok aku akan berada di kampung tercinta. Insya-Allah.

8 comments:

acap said...

slamat balik kampungg!!

Clark Pett said...

Oitt..apasal bdk2 Hub blk awl ni???

~0~ said...

wahhh...syok la da boleh blik raya...

hati-hati drive...speed jgn x speed...

selamat ari raya...

nizamsani said...

selamat balik dengan selamat.

puding roti said...

awlnya dh blk kg. mn aci camni. tak aci..wuu

Firol said...

semoga sampai ke bintang kejora....Selamat pulang dan kembali semula....

SALAM AIDILFITRI

Boneka tak sakit said...

nak ikut balik rumah mak! hik hik hik

Kejora Yg Malap said...

acap~trimas

pett~sbb boss syg aku..muahaha

~0~hehe...timekasih atas nasihat anda

nizam~InsyaAllah

pudingroti~hohoho..jgn jeles

firol~thks dude..=)

boneka~meh la..hik..hik..hik