Papan Iklan

Monday, September 14, 2009

Meriam Masuk Angin

The gunners kalah lagi. Aku syak meriam tu dah masuk angin. Isipadu belerang tak cukup sebab kena rembat dengan budak-budak yang bizi lancarkan peperangan meriam buluh sebelum raya nih. Sadis betol. Nasib baik ranking fantasy football aku naik. Oh Van Persie, kamu tetap hero aku walaupun Arsenal kalah. Huh!

P/S: Walaupun game dah 2-3 hari lepas, aku tetap nak tulis entri nih..haha

7 comments:

nizamsani said...

tahun ni diorang main mercun pop aje.

Koyuki said...

Selamat hari raya...

singgah la blog ek..amik kad raya + duit raya pon ade...hihi~

Clark Pett said...

Simpan la mercun ke meriam buluh ke..bunga api pun belum tentu Arsenal boleh main.haha.

mugiwara said...

erm...kalau la aku minat bola, tentu aku paham~
hikhikhik...

Kejora Yg Malap said...

nizam
~ mercun tu xpower laa..isk..

koyuki
~ selamat hari raya..okeh2..nak tapau kuih raya bleh? haha

pett
~ cess....kata-katamu itu buat aku kecewa

mugiwara
~ xpaham pun xper..hehe

afiq izwaz said...

ahahahha.
kesian meriam tuh...
isi dia(adebayar) da kene jual sapa suh juai

Kejora Yg Malap said...

afiq ~ huhuh..itulah pasal..sedih aku tau..isk!