Papan Iklan

Friday, September 11, 2009

Jihad

Dalam bulan yang penuh berkat ini, aku cuba berjihad dengan cara:-

  • Jihad melawan sifat malas dan nafsu yang mengada-ngada
  • Jihad dalam merperbanyakkan ibadah dan merebut pahala
  • Jihad meningkatkan tahap kesabaran dan mengurangkan panas baran
  • Jihad mengekalkan kelakuan-kelakuan yang baik

Lebih kurang tinggal seminggu je lagi untuk aku meneruskan jihad aku di dalam bulan yang sangat istimewa ini. Cepatnya masa berlalu. Hmmmm....

5 comments:

Boneka tak sakit said...

tau takpe aku lagi 4 hari nak kena bayar sewa baru ari tu rasa bayar sewa.. apa lah malang hidup aku nie!! asik utang je!

off topic kan?heheh..

Firol said...

Masa memang mencemburui kita

mugiwara said...

aku pun tengah jihad yang no 1 ngan 2 tu. seksa sungguh~

~0~ said...

yeah....selamat berjihad...xlama lagi

Kejora Yg Malap said...

boneka
~ memang off topik..haha

firol
~ betol tuh..

mugiwara
~ tau xper...wat yg termampu je

~0~
~ ye..selamat berjuhad jugak..isk