Papan Iklan

Tuesday, September 8, 2009

Berbuka Di Luar

Seremban. Lepak rumah abang sepupu aku. Sedang aku asyik mengadap tv cerita masak-masak, datang anak-anak buah aku.

Adik: Kita tak pernah berbuka kat luar kan Angah. Asyik kat rumah je. (dia membebel)
Angah: A'ah laa...ajak ayah berbuka kat luar laa..
Aku: Ala..ape susah, sebelum waktu berbuka nanti hidang je kat court badminton depan umah tu, berbuka kat luar jugak. Jimat ape. Hahahaha...
Adik & Angah: Issyyhh........(bengang ngan lawak bodo aku pastu gelak-gelak)

Sekali-sekala sakat budak-budak ni.

3 comments:

Boneka tak sakit said...

xbaik ko buli anak buah aku tu! ko memang nak kena dush dush! :P

~0~ said...

huh...naseb baik ko bukan makcik aku..kalo x aku order c4...kasi bom itu olang..

hahahaha

Kejora Yg Malap said...

boneka
~ adeii..mana ada buli..gurau2 mesra jer..hehe

~0~
~ sampai ati ko nak bomm aku..iskk!! iskk!!