Papan Iklan

Tuesday, October 13, 2009

Bonda

Semalam besday Mak. Tapi Mak tak ngaku. Mak cakap dah lepas, 5hb hari tu. Aku konpius. Tapi aku buat selamba je la. Aku tanya Mak nak hadiah apa. Mak cakap tak de hadiah pun tak pe. Janji Raya haji ni aku balik. Bereh boh. Arahan diterima.

Lepak bergayut dengan Mak, aku check balik nombor IC Mak. Laaa... Aku syak Mak pun konpius jugak. Mesti Mak tak ingat nombor IC penuh beliau. Ingat nombor kod je. Betullah besday Mak semalam. 05 tu adalah kod negeri kelahiran Mak, Negeri Sembilan. Tak kisah la. Yang penting aku ingat besday Mak dan akan balik Raya Haji ni.

'Selamat Harijadi Mak, Semoga Panjang Umur, Murah Rezeki, Sihat Sejahtera dan DiRahmati Allah Selalu..Aminnnn!'

P/S: Aku tak nak bubuh pic Mak aku kat sini. Nanti beliau lagi glemer dari aku. Haha

9 comments:

The Hobbit Frodo said...

uikkkk ~ happy birthday makk ...

xoxooxoxoxoxo


>>_______<<


((test ... aku dah komen td tp x kuar ... ))

muhahahhahaa

Firol said...

selamat hari jadi mak kejora

Koyuki said...

mak..selamat hari lahir!!

(*_^)

Boneka tak sakit said...

huhuh ko anak yg baik! bagus2!! mesti mak ko lepas letak gangang telefon hati rasa sedap je!!

owh buat pengetahuan korang aku tak igt hari jadi ibu aku! TERUK TAK!!
sbnr yer aku tak igt hari jadi sapa2 pown!! ari jadi aku pown aku mcm tak berapa nak igt!! tapi korang tau tak!!

awek yg aku angau dulu!! effortless je aku igt hari jadi dia! sampai skrang aku masih igt hari jadi dia! aku pelik tol!! hurm]

owh skrang aku takde blog so aku jadi penulis jemputan je hahaha blehg tak!!!??

~0~ said...

selamat hari jadi mak cik kejora

acap said...

epi besday utk mak ko!
;))

ninim said...

selamat ari lahir

puding roti said...

rindu mak secara tiba2

Kejora Di Ufuk Timur said...

hobit, firol, koyuki - trimas!! =)

boneka - aku cuba utk jadi anak yg baik

~0~, acap, ninim - trimas!! =)

puding - tepon la mak..=)