Papan Iklan

Tuesday, October 20, 2009

Terapi

Terapi terbaik untuk diri aku apabila serabut. MAKAN. Sebab aku makan banyak mana pun badan tetap kecik dan kurus. Member aku cakap tahap metabolisma aku tinggi, ada bela cacing dalam perut dan badan aku tak elastik (kata si rambut x kembang). Aku tak kisah pun. Yang penting kenyang.

Gambar ni amik masa lunch tadi. Konon-kononnya celebrate belated besday budak-budak department aku. Start lunch sampai nak balik tadi mulut aku tak henti-henti mengunyah. Amacam? Tekak aku macam dinasor tak?

8 comments:

Boneka tak sakit said...

kalau aku stress makan stress makan!! aku pk! aku dah jadi manusia paling gemuk dlm malaysia nie!!

nizamsani said...

roti jala ke tu?
sedapnya.

✖sLap mE pLz!™✖ said...

bkn denesor..
kotena isi denosor 2 huhu..

Kejora Di Ufuk Timur said...

boneka - better ko masuk the biggest loser asia..ada bran?

nizam - ye..memang sedap..nyum! nyum!

slap - hahaha..perut mcm kontena tekak mcm dinasor..

puding roti said...

hihi. awk, entri ni klaka. awk mmg mcm dinasor ;D

~0~ said...

jom mkn....kihkihkih

miEz haNeM said...

haha:) SAMA LA:) aku pUn KALO tension je..ngadap MAKANAN:) iCe CReaN sundae chOc McD!

Kejora Di Ufuk Timur said...

puding; huhu..dinasor besar..kite kecik je..ahakss

~0~; hahaha..pas makan gi jamban..=P

miez; makanlah selagi bleh makan..hehe