Papan Iklan

Wednesday, October 28, 2009

Minda Siapa Yang Tak Berkembang - Part 2

Aku vs Cucu Mak aku (baru lepas PMR)

Aku:
Apa daaa..baca novel cintan orang tua. Tangkap leleh pulok tuh. Tak rock la. Jalan cerita sama je. Jatuh cinta, putus cinta, kahwin, cerai, kahwin 4. Cerita orang melayu streotype je.

Cucu Mak Aku:
Eleh..bior laaa...bukan macam Chik..baca komik kartun. Mengarut je. Macam budok-budok. Ayat bahasa melayu dan tatabahasa pun dok betul.

Ni, aku nak tanya kat korang. Minda siapa tak berkembang nih? Cuba jawab.

11 comments:

acap said...

cucu mak ko bsar mne weh?
dah pndai bce2 novel cinta.
aaaaa..

Boneka tak sakit said...

hak hak hak!! gila la novel cinta tu! nie 40% dah ada ura2 nak kena langkah bendul nie :P jgn marah

nizamsani said...

asalkan membaca.
sudah.

Koyuki said...

novel melayu mmg tak bleh baca
kite sanggup baca komik conan

Cik LeYha~~~ said...

betul...komik conan syok..
siap jadik header blog aku lagi. hehhehe

Frodo Baggins said...

ekkkk ~ dua2 minda x kembang ..


minda aku jugak yg berkembang sbb aku x baca buku. huakkakakakka ~

puding roti said...

hihi. frodo lg bes sbb tak bc buku. hik2

i am visitor said...

sifat membaca adalah sifat yang mulia. :)

ala=ala mana2 jer, asalakan baca.

Kejora Di Ufuk Timur said...

acap - baru abis PMR..wawawa...skema giler dia tuh

boneka - langkah bendul ke langkah mayat aku dulu? hahahaha

nizam - yo lah

koyuki n cik leyha - aku sokong

frodo n puding - hahaha...pulak..

visitor - betol..betol..betol...

~0~ said...

aku pun suke komik...nak nak komi hong kong...hahahahha

Kejora Di Ufuk Timur said...

~0~ - aku suke komik sbb gambar dan kelernya cantik2...hahahaha