Papan Iklan

Friday, December 4, 2009

Menanti Sebuah Jawapan

Sepurnama telah berlalu,
Aku masih setia menunggu,
Katanya, berikan sedikit waktu,
Paling cepat pun dalam seminggu,
Hingga kini, tiada khabar berita untukku,
Lagi beberapa hari nak masuk tahun baru,
Mak dikampung dah tanya bertalu-talu,
Nak jawab apa pun tak tahu,
Takkan nak menipu, berdosa tu,
Baik aku diam membisu,
Lidahku kelu, otakku buntu,
Aku ibarat tunggul kayu,
Sampai bila harus ku tunggu??













Susah betul nak dapat kerja baru....

Hahahahahahaha...saje je merapu....

12 comments:

~0~ said...

aku pun nak cari keje len gak

cikmemy said...

keje jek pape dulu.skrg memg susah nak dapat keje bidang kite...

yg_indah said...

dia sja nak main2 la tu.sapa sabar akan dpt keja.

Kejora =) said...

~0~:: selamat mencari kerja baru

cikmemy::betol..keje dulu mana yg dapat sekrg nih

yg indah::insyaallah..moga dimakbulkan kata-kata kamu..hehe

afendi ariff said...

aku igt jwpn nk menikah ka apa?heh....

hans said...

hahaha
ayat macam nak menikah
rupa2nya kerja

Koyuki said...

harap2 kau dapat keje baru
chillax

[S]itie [B]Um [B]Um said...

ade rezeki dpt la nanti

♣ haNie ♣ said...

yg penting..
kena ada usaha :)

Firol said...

kau usaha yang lain dulu...
sementara menunggu

puding roti said...

cian awk. moga cpt2 dpt keja br

Kejora =) said...

affendi & hans:: suspen ke? hahaha

koyuki & sitie:: InsyaAllah

hanie, firol & puding:: ya..usaha escalator kejayaan

~~ Arigato Gozaimas kawan2 for ur supporting~~
=) =)