Papan Iklan

Monday, December 28, 2009

Mission Impossible: Curi Daun Sirih Junjung

Petua Old Skool - Nak Ambil Berkat Pengantin - Curi Daun Sirih Junjung

Misi aku Sabtu lepas nak curi daun sirih junjung GAGAL. Pengantin yang merangkap member opismate aku cakap awal-awal lagi sirih junjung tu dah kena rembat. Sedikit hampa. Rasa kecewa masih lagi bersarang di hati.

Nampaknya, aku masih bujang untuk tahun 2010. Maka, dengan itu, aku boleh enjoy sakan dan buat kerja-kerja gila lagi. Hahahahaha...

11 comments:

Frodo Baggins said...

erkkk ... kehkehkeh menarikk jer petua ... tapi bibik aku pnh kata pompuan yg tengah "ehem" aka mendera japan x leh sentuh sirih ... apa benar bagai dikata?? kehkehkeh .. larikkkkkk


>>_________<< happy new year

Firol said...

jodoh tak nampak

StingRay said...

tahniah! =)

Kejora =) said...

frodo:: uihh..aku x tau pulak pasal tu..ngeee..

firol:: belom masanya lagi..

stingray:: mekasih..hehe

~0~ said...

ye la ko.

tgk2 awal thun depan ko kawen...hahhahaha

nizamsani said...

hape da petua suruh mencuri.

puding roti said...

kita dah curi. tp lps tu rs berdosa. trs pegi mntk aijin pada pengantin. kwn2 marah, "weh nenek, mana jadi kalau minta ijin. curik. reti?"

dan kita makan daun sirih dengan perasaan sedih

♣ haNie ♣ said...

mn tau..berkat x curik daun sirih..
besok2 dh naik pelamin..
hahahaa~

xpe..enjoy dulu :P

Kejora =) said...

~0~:: agak2 laaa...tahun dpn lagi 2hari..huhu

nizam:: petua org dulu2..aku ikut je..haha

puding:: hahaha...yg penting kite amik je..jadi xjadi lain citer..haha

hanie:: hahah...dah byk kali naik pelamin amik gambor..hahhaha..yeaahhh!! kite enjoy!! =)

afendi ariff said...

2010 br nk masuk beb!mane tahu...heh!

Kejora =) said...

affendi:: hanya tunggu keajaiban saja..hehe