Papan Iklan

Tuesday, December 29, 2009

Y.E.S

Lagi beberapa hari nak habis.

Aku tengok kaum hawa yang banyak tolong memperkayakan shopping kompleks.

Betul tak?

13 comments:

citahrudin said...

x tepat ..

kaum hawa yang banyak duit yang banyak tolong memperkayakan shopping kompleks..

hah..baru betul

~0~ said...

btol aku stuju...aku keje kat kompleks ni naik kompleks kepala aku...

aku nak gi beli sekut kering pun nek malas da

Koyuki said...

heh
saya paling tak suka pegi shopping

alhariesz said...

mereka membantu kelancaran likuiditi ekonomi negara...seraya melancarkan kekontangan poket memasing....

(hah, skali kuar terma Ekonomi tuh....muakakakakaka)

Kejora =) said...

citah:: haa..betol..betol..betol..

~0~:: beli kat kedai runcit je..hehe

koyuki:: paham..mesti malas nak bersesak dgn org ramai

alhariezs:: a'ah..lepas tu suma EKONOMONEY..hehehe

Frodo Baggins said...

SANGAT BETUL!!! muahahhahahha ... ngan ko seklai kan??? larixxxxxxxxxxxx

>>_______<< nway, happy new year

♣ haNie ♣ said...

penyumbang ekonomi adelah dr kaum hawa..
dan paling cepat eko-no-money pn..kaum hawa jgk..

[termasuk la yg bg komen ni..hahah!]

yg_indah said...

lelaki pun ada yg menyumbang gak

puding roti said...

jrg melabur di mol. hee

nizamsani said...

betul.

Kejora =) said...

frodo:: aku suka nyibuk je..haha

hanie:: hehe..setuju..

yg indah:: sumbang tenaga n sumbang duit skali kan?

puding:: bagus...jimat..

nizam:: yaa...

afendi ariff said...

ade bonus bleh la....heh!

Kejora =) said...

affendi:: bonus aku tahun depan..isk!